fredag 22 januari 2010

Vaccin o grin...



Vet att d e länge sen ja skrev nåt nu men d ha vari rätt fullt upp så ja ha inte orkat...
Händer väl inte så mycket som vanligt men d e få minuter över ändå...

I onsdags var vi o vaccinerade Arvid igen o han fick 4:a olika tro ja ...Vet inte för vad men ja måste ta reda på d senare...Poolio hörde jag i.a.f :-)

O efter att vi va tillbaka därifrån så va den dan förstörd...O natten också...Han grina i stort sett hela tiden o på kvällen o natten hade han lite feber o inte ville han äta nåt heller nästan...

Men dan efter så va d som vanligt igen...

O d värsta me d e att han ha börja vakna kl3 o då e d Pappa som få kliva upp o ta hand om honom...Så man e rätt trött på kvällen...:-)Men ja ska inte klaga för d e Mamma som tar hand om honom resten av natten :-)Men man bli rätt trött ändå för ja vakna ju varje gång i.a.f o när Ta försöker sova ett par timmar på dagen så e ju jag vaken ändå...Men d gå rätt hyffsat måste jag säga...

Nä nu ska jag gå över till Bert en sväng o kolla läget....

4 kommentarer:

  1. Han ser ut som en Byström på översta bilden... Undrar vilken av dem...? Östen kanske... =0)

    SvaraRadera
  2. Hej
    I morgon bär det iväg till Thailand Vi landar i Phuket på torsdag morgon
    Vi ses kanske på nätet Ha de
    Anita

    SvaraRadera
  3. Hallå!! Må hända jag e dålig på att blogga men du e sämre :)/Robert

    SvaraRadera