fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År!!!!

Jag är väl iofs lite sen me nyårshälsningen men bättre sent än aldrig :-)
Ha ju redan hunnit med 15timmar o 20 minuter av 10-talet o ja tyck d mesta e som vanligt...Förutom att inget e som vanligt för mej...Precis som vanligt :-)

Det blev en väldigt lugn nyårsafton för oss...Vi gick o la oss i vanlig tid o sen vakna jag till av att d small lite nånstans utanför o tänkte att nu e d nog nytt år åsså somna jag om :-)

Men jag va ju vaken när Sverige firade nytt år i.a.f:-)alltid något :-)

Ikväll e d visst nån familjemiddag me lite kusiner o sånt ja inte ha träffat så d kan ju bli kul...Ska käka sån där BBQ som vi åt i Trat...E nog bara Sara o Mamma som vet va ja mena...Va ju vi som åt d också :-) grejerna finns o köpa på köpcentret i Khukan:-)

Börjar komma lite mer Faranger till byn nu...Men jag e nog yngst me 30 år tillgodo...

Träffade en engelsman häromdan som e 62 o ha jobbat runtom i världen i hela sitt liv men ändå kändes d som att ja ha mer gemensamt med honom än nån av Thailändarna jag ha träffat...Förutom Ta då för vi ha ju barn ihop:-)

D börja bli riktit varmt här nu på dagarna...Vet inte exact hur varmt men ja svettas hela tiden o d ha jag inte gjort förut...

Fick förresten paketet i förrgår som Mamma o Carola hade skickat o i d va d ju lite smått o gott...Bla finkläder till både mej o Arvid...Vi blir så fina den 6:e:-)

Nu ska jag kolla va som händer här utanför...Verka va lite folk i farten nu...Ha d bra o ett riktit gott nytt år på er allihop...Ja ska lägga in nå mer bilder vid tillfälle...E för varmt nu :-)

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År! Till Er alla från oss i Gottne.

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år! från Anita o Bert-Erik

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år!!!!!!!!!!
    Till Er alla från oss i Åte.

    P.s Modo spelar nästan med komplett lag i kväll

    SvaraRadera