måndag 11 januari 2010

2 Mån


Idag gratulerar vi naturligtvis Arvid som fyller 2 månader:-) och han växer så det knakar...Vägde honom idag o med kläder o nybytt blöja blev d 5,5kg så nånstans runt 5kg skulle jag tro...Vet inte hur lång han e men den 20:e ska vi vaccinera honom så då få vi väl göra en mer exakt koll:-)Men d e tydligt att han växer för ja kan inte hålla honom som ja gjorde från början för då ramlar han ner:-) o baljan vi badar honom i som va som en sjö förut e för liten nu:-)

Mamma o Sara han kan ha 62 i kläder nu men 68 e inte för stort heller så d bli nog bra me en storlek större (och nåra storlekar större också)när ni kommer i feb:-)

Igår fick han en säng av sin mormor som han tycker e såååå fin...:-)passar perfekt...Gå o öppna ena långsidan o då bli den i jämnhöjd med vår säng så d e lätt o ta hand om honom på natten:-)

Hade tänkt skriva nå mer a men ja va tvungen o avbryta för matning o nattning o nu orka jag inte tänka nå mer så ni få väl ha d så bra....

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vilken snygging!!!
    Ska se om jag kan fynda nåt innan mamma åker... Annars så skickar jag väl...

    SvaraRadera
  3. Jag har lite kläder som e strl 68. Tro du d blir för litet innan vi kommer? Fast så mkt växer han kanske inte, d e ju bara lite drygt 1 mån kvar nu :D

    SvaraRadera
  4. vill se nya bilder...

    SvaraRadera