onsdag 16 december 2009

Viktigt meddelande!!!

Naturligtvis ska man ju avsluta adressen hit med THAILAND också:-) har ändrat förra inlägget men d kan ju va nån som inte läser det igen som vill skicka ett paket eller ett kort eller nåt annat trevligt...
Fick förresten paket från världens bästa Mamma,Svärmor,Farmor idag och särskilt pepparkakorna va populära så sånna mottages tacksamt:-)

Kan ju även säga att jag var till immigrationsoffice häromdagen o förlängde mitt visum så nu ha jag 60 dagar till men ja måste till Kambodja den 22 feb för att få mina sista 60 dar...Så d bero ju om Mamma o Sara vill hänga med på en visatrip så ni också få ett Kambodja visum i era pass:-)Kan va värt 400spänn :-)Blir mitt sista i det här passet...Måste skaffa ett nytt till nästa år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar