söndag 6 december 2009

Hallelååå

Ja hoppas alla lade märke till nappen som han hade i munnen på bilden i förra inlägget:-)d va ju d som va viktit:-)

Jag vill också göra ett förtydligande till alla som bor i Åte att så fruktansvärt varmt e d inte här heller...Bara typ 30 på dan o kanske 18 på natten så ja ha d inge bättre :-)

Sen måste jag få uttrycka min besvikelse för er...När jag nyss kommit hit läste d 2 sista delarna av milennium trilogin o efter d va klart ladda ja hem Flickan som lekte med elden "hoppas att inte Ipred gäller här också :-) " o guuu va besviken jag blev...Den hade säkert vari helt ok om ja inte läst boken men den va ju helkass nu...Dom ha ju tagi bort hur mycke som helst som i.a.f jag tycker va viktigt i boken...D e ju klart att d inte gå o ha me allt men nån måtta få d väl ändå va :-)
Men Änglar o demoner va bra än fast ja hade läst den boken a :-) e till o passa på o ladda ner filmer här :-)

D va allt för den här gången:-)

1 kommentar: