torsdag 24 december 2009

GOD JUL!!!

Jag hoppas att ni kan ha en riktigt god jul även fast inte jag är hemma :-)
Jag hade tänkt springa en sväng i morse men då kom jag på att det är julafton och bara för att jag är på andra sidan jorden så kan jag ju inte strunta i gamla hederliga svenska traditioner och julens riktiga budskap...

På julen ska man ju vara lat och äta alldeles för mycket så man nästan kräks o sen äter man ju lite till o efter det är det ju gröt o en döppköpp på d o sen naturligtvis "lite" godis...

Nu får jag väl varken julmat eller godis idag men lat kan jag ju i.a.f vara så d blev ingen joggingtur:-)

Ha en bra dag så ses vi vid 2 tien...

5 kommentarer:

  1. God jul!
    Anita o BertErik

    SvaraRadera
  2. God Jul och många gratulationer från ett kallt Arnäsvall/ mvh Robban och Sara med fam.

    SvaraRadera
  3. Hej Sven, Ett stort grattis till er son, var det Arvid han ska heta? Vi önskar er en God Jul. Här i Brunsnyland har vi firat med julmat och har öppnat julklapparna tillsammnans med Frida och Glenn och barnen Leo och Max. Just nu -14 grader. Varma hälsningar David och Kerstin

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till er Arvid. Vi önskar er God Jul och Gott Nytt År. Han har väl fått en MoDo tröja redan. Ha det så bra i värmen här har vi fått mycket snö. Janne och Kestin

    SvaraRadera