torsdag 18 februari 2010

SVERIGE!!!!!!!!!

Nu e jag riktit glad !!!Hittade en sida på nätet där ja kan kolla OS...Såg lite av hockeyn i morse för d e ju perfekt tid för mej...Den börja 7:30:-)Men ja hitta sidan för sent för o se hela...

D e ju konstit att jag inte kan se på svt-play för jag e utanför Sverige men ja kan se från en officiell OS sida "http://watchvancouverolympics.com/"för att som dom säger OS är till för hela världens befolkning för att föra oss närmare varandra...Men mina licenspengar vill dom fortfarande ha än fast jag e utomlands:-)

Snart e d söndag o då kommer farmor Karin o faster Sara hit :-)

Ha d bra i kylan...

5 kommentarer:

  1. Och jag får axla det tunga ansvaret att ta hand om katta din! tur det finns nån som känner sitt ansvar och håller sig hemma ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med Elin! Hur skulle det annars funka här hemmavid...?

    SvaraRadera
  3. Ja ni hade planerat in din ledighet väldigt bra...Tur ni tänkte på min katt också ;-)

    SvaraRadera
  4. Nu när du har barnvakter och allt så borde ju du ha tid att blogga...!

    SvaraRadera