fredag 12 februari 2010

För här kommer Pippi Långstrump....




Tjolahopp....E ett tag sen jag skrev nu igen men d blir lätt så...Hoppas jag kan fixa trådlöst snart:-)
Igår fyllde ju Arvid 3 mån...Tänk va tiden går fort...D värsta me d e ju att snart måste jag åka hem:-( Men d e ju 2,5mån kvar så d behöv man ju inte fundera på nu...

Idag åkte Bert hem till Holland så nu e man ensam "farang" här igen, men nästa vecka kommer ju Mamma o Sara hit o Sven-Erik kommer hit dagen innan jag åker hem också .lite dålig planering tycker jag:-)

Vi fick ju lite pengar i gåva av gästerna när vi gifte oss o dom pengarna måste användas till nåt som folk kan se och som finns kvar o vi ville inte köpa en ko o Ta ha surra om o måla om huset till nåt mer fräscht så d blev så...Jag hade hoppats på kanske en snygg grön färg eller nåt men som ni ser på bilden så blev det Villa Villerkulla av allt...D e ju tur att d e billit här så d gå ju o ändra om ett par år:-)

Nu ska jag sova...Ha det bra allihopa!!!

2 kommentarer:

  1. Hehe... Ja nog blev det lite Villa Villekulla av det hela... :o) Kanske tur att frun inte förstår vad som skrivs alla gånger...

    Har handlat lite åt Arvid idag, det är farligt att gå på stan för bebiskläderna anfaller...

    SvaraRadera
  2. Hmm... Kunde ni inte byggt en pool för pengarna istället? :)
    Ja du, om 8 dagar åker vi. Har shoppat presenter i dagarna 2 :D Tror du dom gillar polkagrisar? Om inte får väl du äta upp dom.
    Tänkte börja packa i helgen, d beror om jag får plats me några kläder till mig själv... Förstår Carolas problem, jag har råkat ut för samma sak när jag varit på stan.

    SvaraRadera