måndag 2 november 2009

Uppdatering :-)

Det har inte hänt så mycket i helgen så jag har inte haft så mycket att skriva om, men jag tänkte att jag skulle göra en liten uppdatering om läget.

Jag är så gott som feberfri nu i.a.f o d känns ju skönt.Jag brukar ha en lite högre temp när jag e här än hemma också men inte riktigt 2 grader :-)

Man får tacka för gratulationerna från er där hemma o d känns ju extra kul att se att det faktiskt finns nån som läser vad jag skriver :-)Nu hoppas jag att ni alla håller tummarna för att besiktningen av min Saab går bra idag.Det är den största händelsen just nu :-)Det är inte jag som ska göra det så jag slipp ju det i.a.f.Tänk va man gör för att slippa en besiktning.Det kräver lite planering men det gick ju bra den här gången :-)

Idag e d "Loy Krathong"http://en.wikipedia.org/wiki/Loi_Kratong så vi ska försöka tillverka en sån pryl idag o sen ikväll ska vi åka iväg till själva firandet.Ska bli kul o se hur det går till.Ska försöka fixa nå bilder från d eller kanske en film :-)

Men i morrn e ju som sagt den stora dagen då vi åker till läkaren ska bli kul o göra ultraljud:-) o sen få man väl se vad han säger om det kanske börjar bli dags snart eller :-)

Ja d va allt för den här gången.Kram på er allihopa :-)

1 kommentar:

  1. Skönt att du är piggare nu. Lycka till med besiktningen och med ULTRALJUDET förståss. KRAM PÅ ER!! MosterG

    SvaraRadera