onsdag 21 april 2010

Nedräkning...




Nu är det mindre än ett dygn tills jag måste säga hejdå till Arvid :-( sen är det ett halvår som kommer att bli d längsta 6 månaderna i mitt liv som väntar.Men det är bara att bita ihop för jag har ju inget annat val.

Ta följer ju med mej till flygplatsen så d e väl ca 25 timmar tills jag måste säga hejdå till henne...

Det är ju tur att man har internet...Både när man e här o när man e hemma...

D ha ju vari lite oroligt d sista dagarna o man ha ju inte veta om man ska kunna åka hem över huvud taget...Men som prognoserna ser ut nu så ska d gå bra...Lufthansa som jag flyger med har redan dragit igång flygningarna...

Även fast jag gärna skulle vilja vara kvar här längre så hade d varit drygt om man inte skulle kunna åka som planerat...Vi är ju inställda på att jag åker i morrn o att måsta vänta nåra dar till skulle bara göra allt värre...

Ha visat frun hur man skickar bilder nu så ja hoppas hon kan skicka lite bilder så ja kan uppdatera bloggen ibland om d e nån som är intresserad:-)

Undrar förresten om Janne kommer ihåg att ja ska jobba till veckan:-) måste kanske ringa under helgen:-)

Nä nu ska ja gå o leta reda på fru o barn som är på vift...

Ha d bra allihop...Syns snart...

Förresten så ställde ju askan till d för Sven-E som skulle kommit idag...Han kan inte åka förrns på onsda nästa vecka...Lite snopet kanske:-)

Måste visa den minsta vattenmelon ja ha sett också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar