torsdag 15 april 2010

Grattis!!!!!


Först få man väl gratulera Patrik som fyller 33år idag...Så nu e han äldre än mej igen :-)

Annars så ha väl den senaste tiden varit lite både upp och ner...
Ha ju varit songkran här...E väl nån typ av vattenfestival o d va helt galet kul i förrgår när vi gick runt i byn o spruta vatten på varandra...D enda som inte va så kul me d va ju att trots att jag hade lindat in telefonen i en plastpåse så blev den helt genomdränkt så nu funkar den inte längre...Kanske inte så konstit för kommunens vattenbil körde omkring o spruta vatten...Tro aldrig ja ha vari så blöt förut...inte ens om man bada me kläderna på skulle man bli så genomdränkt:-)

Så om det är nån som vill fortsätta hålla kontakten med mej när ja kommer hem så kan ni ju skicka ett sms när ja e hemma så ja få nåra tfn nr...Ha dom på tfn o inte på simkortet...

Dessutom hade displayen på kameran lagt av dagen innan (antagligen också på grund av fukt) så d känns som att nu e d ba datorn kvar som ska paja...

Om en vecka så sitter jag nog på flygplatsen i Bangkok o väntar på att åka vidare så nu börjar verkligen det här äventyret lida mot sitt slut...

Ska försöka uppdatera bloggen me lite bilder på Arvid ändå om jag bara lyckas lära frun hur man skickar filer på mailen:-)

Kan ärligt säga att jag e fruktansvärt less på värmen nu...Inte kul när d e 40 grader i skuggan...
Nu e d bara 37 så nu kan man känna sej som en människa igen:-)

Ha d bra o grattis igen Patrik....

1 kommentar:

  1. Tack så mycke för gratulationerna.. Och jag måste ju säga att du lyckats hitta en riktigt bra bild på mig, inte lätt för det finns inte så många..

    SvaraRadera