söndag 25 oktober 2009

God morgon Sverige!!

I dag bär det iväg.Jag har packat färdigt o ja tro ja ha fått med allt.Förstår inte att det kan bli så tungt men när man plockar bort något så väger det ingenting :-)Just nu är jag i Thailand via msn för sista gången på 6 månader :-)Sen får man åka till Sverige på msn istället :-)Jag tro ja ha träningsvärk i skuldrorna från när jag försökte väga väskan i går ;-)Känner mej inte riktit pigg heller men ja tro inte d e nån fara.Kan ju inte vara svininfluensan om man inte känner sej riktit "pig"(obs dåligt skämt)så d e nog bara en liten förkylning.Hoppas det inte blir som sist jag åkte då det slog lock för öronen så ja trodde huvet skulle sprängas när vi landa i BKK,o sen hörde jag inget på flera dar :-)Nä nu ska jag göra en sista check av väskorna och sen ska jag klippa mej så det blir nog inget mer här innan jag e framme.Ha d bra så hörs vi i Thailand.

1 kommentar:

  1. Ha de så gött, och lycka till med allt... Ser fram emot många inlägg i bloggen..

    SvaraRadera