torsdag 12 januari 2012

Gott nytt år ....typ.....

Ja d ha visst hunni vara både jul o nyår sen ja skrev nåt sist, men här känns sånt lite avlägset faktiskt...Särskilt julen.... O annars rullar livet på som vanligt här....Restaurangen verkar gå hyffsat bra så d känns ju skönt...Blir inga stora pengar men utgifterna minskar så det är ju alltid något... Annars så har det nog inte hänt nåt särskilt förutom att vi ha skaffat bil...Trodde nog att om jag nånsin köper en Cheva så skulle den va lite större än den här :-) Antar att det är bilder som dom flesta är intresserad av så jag lägger väl in nåra :-) Undrar förresten om det är från mamma eller pappa genen som gör att Arvid lägger pussel med grävmaskin kommer :-)

6 kommentarer:

  1. Men hur har du tiden inställd...? stämmer varken med Thai-tid eller svensk...

    SvaraRadera
  2. Cheva is da shit..

    SvaraRadera
  3. Nog stämmer tiden på min inställning...Sen att ni kommenterade inlägget ett halvt dygn innan jag skrev det är ju inte mitt problem :-)Men jag postade inlägget 6:21 svensk tid vilket stämmer väldigt bra med att jag gjorde det vid lunchtid här....

    SvaraRadera
  4. Pusselläggningen måste va från mamma för hon äg ju en baklastare ;)
    Ja håll me Erikssons, värsta vrålåke :)

    SvaraRadera
  5. grannarna Nilssons18 januari 2012 kl. 21:28

    Kul å se att ni har det bra.

    Hälsa Ta och Arvid!

    SvaraRadera