onsdag 3 mars 2010

Huvva va varmt d e !!!!


Idag hade vi 39 grader på baksidan, men d e kanske ba 35 inne så d e inte så farligt:-D...
Fast just nu sitter jag utomhus under fläkten men ja tro vi köpte fel för d känns som en värmefläkt...

Sitter och väntar på att Mormor Ebba ska logga in på messengern men d gå trögt :-)

D bli som sagt bara varmare o varmare så man orkar inte göra nåt...
Men på lörda ska vi åka o bada igen,va iväg i lördas a o d va superskönt...Helt ok ställe men tyvär e d alldeles för långt borta...

Arvid växer så d knakar...Igår tog han sina första stapplande steg...Ja inte utan hjälp förstås men d syns att han tyck d e kul o han försöker stå upp så fort han får chansen...Lite farligt om han börja gå redan, när han inte ens kan sitta själv än:-D

2 kommentarer:

  1. hej
    www.growingpeople.se är en bra sida där ni kan få tips och råd om barn utveckling mm
    Har även ett par böcker om barn som jag kan skicka så ni får läsa.
    Ska gå in till mor Ebba och se om jag kan få igång henna på messengern
    Ha det bra
    Anita

    SvaraRadera
  2. hej ja nu är jag här igen. Katta har välplogat runt huset Ronny snöröjde i helgen. De e inte lätt at komma på något att skriva då det är tomt i huvve men ändå så fullt av ??? Jag mår bra men längtar såå efter er. Ha de bra.
    Mormor

    SvaraRadera